fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
  • slidebg1
    Projektujemy zabawkę

TEMAT: “Projektujemy zabawkę”

Historia porusza problem białej postaci, która nie posiada oczu, nosa, uszu, ust, niczym się także nie wyróżnia. Postać ogląda “Toy Story” i widzi, jak główny bohater – zabawka, jest przytulana przez swego właściciela. Biała postać też chciałaby aby ktoś się nią zainteresował. Kowboj Chudy opowiada o swoich zaletach, wie że jest wyjątkowy. Nasz biały bohater nie zna swojej historii, nie wie nawet kto go stworzył. Na pomoc przybywa Pan Tablet, który angażuje uczniów, aby podali swoje pomysły, dlaczego postać ma taki wygląd. Okazuje się, że nasza zabawka nie jest dokończona, dlatego nikt nie zwraca na nią uwagi. Pan Tablet proponuje uczniom, aby dokończyli zabawkę według własnego pomysłu.

Cel główny zajęć:

  • przy użyciu aplikacji, uczeń tworzy wymyśloną przez siebie zabawkę;

Cele szczegółowe zajęć:

Uczeń:

  • poznaje miejsce powstawania zabawek;
  • potrafi wymienić materiały, z których można stworzyć zabawki;
  • łączy figury, kształty, dobiera kolory, aby uzyskać zamierzony efekt;
  • prezentuje swoją pracę na forum klasy;
  • potrafi nazwać swoją pracę;
  • przy użyciu aplikacji odwzorowuje znaną mu postać z filmu lub bajki;
  • rozwija umiejętności plastyczne i estetyczne wykonując wirtualne dzieło;
  • usprawnia ruchy obu rąk oraz usprawnia pracę końców palców poprzez zmniejszanie, zwiększanie, obracanie i przesuwanie obiektów graficznych;